Każdy producent posiada politykę jakości, w której określa swoje podejście do procesu wytwarzanych przez siebie produktów. W naszym przypadku jest nie inaczej! Zapoznaj się z artykułem na temat naszej polityki jakości.
  
Spis treści
 
1. Nasze podejście do wytwarzanych upominków.

2. Ciągłe doskonalenie produkowanych rzeczy drogą do sukcesu.

3. Dbałość o poziom produkcyjny na tle naszej firmy.

4. Zaangażowanie pracowników w procesy produkcji.

5. Doskonalenie naszych kompetencji jako sposób na poprawę jakości.

6. Podsumowanie
 

Nasze podejście do wytwarzanych upominków.
 

 

W procesie wytwarzania naszych upominków zawsze stawiamy na przejrzystość i czytelność naszego kontaktu z klientem. W momencie realizacji zamówienia klient ma wpływ nie tylko na proces personalizacji, ale może również przekazywać swoje uwagi odnośnie projektu.

Produkty, które wytworzymy, muszą być zgodne z oczekiwaniami klientów, każdy prezent powinien trafiać w ich oczekiwania. Sukcesem do spełnienia tego założenia jest komunikacja, którą uznajemy za nadrzędną w swoim podejściu do kontaktu z potencjalnym klientem.
 
Ciągłe doskonalenie wytwarzanych rzeczy drogą do sukcesu.
 


Upominki, które są tworzone, podlegają ciągłej kontroli jakości. Kontrolę przeprowadzamy po to, żeby mimo upływu czasu do procesu produkcji nie wkradła się schematyczność mogąca wpłynąć na ostateczną jakość produkcyjną.

Ciągle staramy się ulepszać to, co wytwarzamy, podnosząc jakość bądź oryginalność naszych personalizacji. Stałe podnoszenie jakości przeradza się w zadowolenie naszych klientów. Jest to prosta droga do ich radości, natomiast radość klientów stanowi o naszym sukcesie!

 
Dbałość o poziom produkcyjny na tle naszej firmy.
 
 
Nasza dbałość o poziom produkcji objawia się poprzez częste testy i kontrole tego, co wyprodukujemy, n
asze produkty muszą być odporne i trwałe wobec czynników mogących powodować ich zużycie. Stosowanie dobrych jakościowo surowców w toku produkcji oraz dbałość o detale umożliwia nam utrzymywanie poziomu produkcyjnego na wysokim pułapie.
 
Zaangażowanie pracowników w procesy produkcji.
 
Nasi pracownicy są zaangażowani w procesy produkcji, mają wpływ na produkcję, a ich uwagi często są cennym źródłem pomysłów na poprawki i usprawnienie wielu rzeczy.
 

 
Uważamy, że wzajemne uwagi są kluczem do doskonalenia procesu produkcji i jego polepszania.
 
Doskonalenie naszych kompetencji jako sposób na poprawę jakości.
 

 
Prawdziwie dobra jakość nie może się obejść bez wiedzy, dlatego ciągle rozwijamy i poszerzamy swoją wiedzę oraz kompetencje celem poprawy jakości wytwarzanych rzeczy. Zależy nam na wysokiej jakości, dlatego jesteśmy otwarci na nowe metody produkcji i wiedzę.
 
Podsumowanie
 
Przeczytanie tego artykułu i dotrwanie do jego końca :) pomogło ci lepiej zrozumieć naszą politykę jakości w produkcji upominków. Mamy nadzieję, że umożliwiliśmy ci zrozumienie tego, co się dla nas liczy i na czym staramy się opierać nasze działania.