Darmowa dostawa już od 60 zł ! Do końca promocji pozostało 0000000 !
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Zwroty i reklamacje
Zwroty.
Sklep eprezentowy.pl umożliwia zwrot towarów, które nie podlegały personalizacji.
Towary personalizowane zgodnie z prawem zostały wytworzone w celu zaspokojenia zindywidualizowanych potrzeb klienta, a co za tym idzie, nie podlegają zwrotom. Za towary personalizowane uważa się m.in. przedmioty z naniesionymi dedykacjami, grawerem wykonanym na specjalnie życzenie itp.
Więcej na temat ograniczeń dotyczących zwrotów towarów znajdziesz poniżej w specjalnej sekcji "Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy".
W przypadku zwrotu jako sklep mamy prośbę do naszych klientów polegającą na tym, aby w miarę możliwości korzystać z dostępnego na naszej stronie lub z załączonego w mailu potwierdzającym zamówienie formularza odstąpienia zawierającego dane ułatwiające procesowanie zgłoszenia.
1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
W załączonym do paczki formularzu odstąpienia należy zawrzeć swoje dane łącznie z numerem zamówienia i zapakowanymi produktami.
2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
3.W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Epaka Przeworsk (FU RADMAR Radosław Gil),ul.Studziańska 1, 37-200 Przeworsk.
4. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy, a także nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, powinni obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
6. Jeżeli Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu wybrali sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem, lub dostarczenia przez Konsumenta, lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu, dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu ponoszą jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
9. Termin czternastodniowy, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu może odstąpić od umowy, liczy się:
9.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności - od dnia, w którym Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu (lub wskazana przez nich osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie,
9.2. dla umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, jego partii lub części,
9.3. dla umowy polegającej na regularnym dostarczaniu Produktu przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów,
9.4. dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
11. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem oraz na paczkomat. Zwrot należy nadać kurierem lub pocztą na adres zwrotny sklepu. Zaleca się nadawanie kurierem ze względu na krótki czas przewozu.

Zaadresuj paczkę zwrotną na adres:
FU RADMAR (Epaka Przeworsk) 37-200 Przeworsk ul. Studziańska 1 tel. 695 239 404 |
Powyższy adres jest odpowiedni dla wysyłek w przypadku odstąpienia od umowy oraz reklamacji z tytułu rękojmi i gwarancji.
12. Zwroty środków za towary wykonywane są w ciągu 14 dni, na konto bankowe przypisane do instrumentów płatniczych klienta, lub na rachunek wskazany w formularzu.
Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 Regulaminu w wypadku Umowy Sprzedaży:
• w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
• w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
• w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
• w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia.
Wszystkie wyjątki od odstąpienia od umowy można odnaleźć w naszym regulaminie.
Krótka instrukcja odesłania towarów w przypadku ich zwrotu.

Sprawdzenie stanu odsyłanego towaru.

Sprawdź, czy odsyłany towar jest w należytym stanie. Ważne jest, aby odsyłane produkty nie nosiły śladów użytkowania (rys, zabrudzeń, pęknięć itp.). Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru funkcjonowania towaru oraz jego cech.

Wypełnienie formularza zwrotu.

W drugim etapie prosimy o wypełnienie formularza zwrotu (odstąpienia od umowy). Wypełnienie formularza jest proste i ułatwia nam obsługiwanie zwrotów. Wypełniając formularz, należy podać numer konta bankowego do zwrotu środków (nie dotyczy sytuacji, gdy płatność była realizowana online).

Pakowanie zwracanych produktów.

Odsyłane produkty powinny być zapakowane odpowiednio do ich wagi, gabarytu oraz materiału wytworzenia. Warto pamiętać o tym, że przedmioty szklane lub ceramiczne mogą łatwo, uleć stłuczeniu, klient winien zapakować przedmioty do wysyłki tak, aby zminimalizować ryzyko ich uszkodzenia.

Wysyłka zapakowanych produktów na adres zwrotny.

Po zapakowaniu produktów i umieszczeniu formularza zwrotu wewnątrz paczki nadszedł czas na jej zaadresowanie i nadanie. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
Nie przyjmujemy paczek pobraniowych oraz paczek kierowanych na paczkomat/punkt odbioru!
Istnieje możliwość zamówienia kuriera za naszym pośrednictwem, aby zamówić kuriera, należy wypełnić formularz kontaktowy i napisać w nim adres odbioru paczki łącznie z numerem kontaktowym. Dodatkowo w formularzu należy uzupełnić pole "e-mail".
Po naszej weryfikacji na e-mail klienta wysyłamy link z płatnością za przesyłkę zwrotną w ustalonej kwocie. Po poprawnym opłaceniu klient otrzymuje etykietę do wydruku i naklejenia na paczkę zwrotną. Kurier pojawi się u klienta i odbierze paczkę w ustalonym dniu.
Dlaczego warto korzystać ze zwrotu za naszym pośrednictwem?
Mamy wielu przewoźników w swojej ofercie. Nasze stawki cenowe wynegocjowane z przewoźnikami są bardzo korzystne. Nie musisz ruszać się z domu, kurier sam przyjedzie i odbierze twoją paczkę!

Dostarczenie paczki i zwrot środków.

Po udanym nadaniu paczki i jej otrzymaniu przez nasz sklep oczekuj informacji o pozytywnym przyjęciu i rozpatrzeniu zwrotu. W przypadku pozytywnej weryfikacji środki zostaną zwrócone na numer konta bankowego przypisanego do instrumentów płatniczych użytych podczas pierwotnego zakupu lub na numer konta zawarty w formularzu zwrotu.
Krótka instrukcja nadawania zwrotu za naszym pośrednictwem.


Wypełnij formularz kontaktowy na stronie kontakt. Podaj adres, spod którego należy odebrać zwrot. Nie zapomnij o podaniu swojego e-maila i telefonu! |


Wyślij do nas wypełniony formularz kontaktowy za pomocą przycisku „Wyślij”. Oczekuj na e-maila z linkiem do płatności za zlecony odbiór paczki przez kuriera. |


Po opłaceniu zlecenia otrzymasz od nas e-mail z etykietą do naklejenia na zwrot. Oczekuj na przyjazd kuriera, który odbierze twoją paczkę i dostarczy ją nam. Po prawidłowym dostarczeniu paczki rozliczymy twój zwrot i zwrócimy ci środki. |
Reklamacje.
Wszystkie produkty dostępne na stronie eprezentowy.pl posiadają możliwość reklamacji.
W przypadku reklamacji jako sklep mamy prośbę do naszych klientów polegającą na tym, aby w miarę możliwości korzystać z dostępnego na naszej stronie lub z załączonego w mailu potwierdzającym zamówienie formularza reklamacji zawierającego dane ułatwiające procesowanie zgłoszenia.

Reklamacje można składać pisemnie na nasz adres korespondencyjny tj. FU RADMAR (Budynek Epaka Przeworsk), 37-200 Przeworsk, ul. Studziańska 1 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail: kontakt@eprezentowy.pl
Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję Sprzedawcy. Odpowiednia informacja o gwarancji widnieje na karcie danego produktu w sekcji "Parametry".

1. Reklamacja z tytułu gwarancji.
1.1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję Sprzedawcy obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
1.2. okres gwarancji dla Produktów wynosi 12 miesięcy i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta,
1.3. dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest karta gwarancyjna lub dowód zakupu,
1.4. dane gwaranta, szczegółowe informacje na temat towarów objętych gwarancją, dane dotyczące okresu trwania i warunków gwarancji, a także uprawnień przysługujących Klientowi z tytułu gwarancji - zawiera karta gwarancyjna dołączona do Produktu lub udostępniona na stronie Sklepu (zakładka parametry/dokumenty danego produktu),
1.5. gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta oraz podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży określonych w ustawie o prawach konsumenta, które przysługują Konsumentowi oraz podmiotowi, o którym mowa w § 10 z mocy prawa.
2. Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.

2.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
2.2. podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, o którym mowa w § 9 z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
2.3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
2.4. zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@eprezentowy.pl lub pisemnie na adres: Epaka Przeworsk (FU RADMAR Radosław Gil), ul. Studziańska 1, 37-200 Przeworsk,
2.5. w powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
2.6. dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 Regulaminu mają obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt,
2.7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu jej otrzymania,
2.8. w przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
2.9. Klient będący Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 może żądać w pierwszej kolejności wymiany lub naprawienia Produktu przez Sprzedawcę. Obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy Klient może żądać wyłącznie w przypadkach wskazanych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (m.in. w przypadku, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna, gdy Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową lub gdy brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że sprzedawca próbował już doprowadzić towar do zgodności z umową),
2.10. w związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu Sprzedawca odpowiednio:
a) pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
b) obniża cenę Produktu (obniżona Cena musi pozostawać w proporcji Ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi lub podmiotowi, o którym mowa w § 10 wartość obniżonej Ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu Ceny od Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10,
c) w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta lub podmiot, o którym mowa w § 10 – Sprzedawca zwraca mu Cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument lub podmiot, o którym mowa w § 10 zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
2.11. odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
Reklamacje związane ze świadczeniem usług elektronicznych.
1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem
Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@eprezentowy.pl.
2. W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
4. Sądowe rozstrzyganie sporów:
4.1. ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.,
4.2. ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem, o którym mowa w § 9 Regulaminu, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
5. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.